مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 09:252021-01-12سياسي

پیشگیری از آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در اولویت دامپزشکی یزد


مدیر کل دامپزشکی استان یزد با اشاره به تهدیدی صنعت طیور استان توسط آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان، اولویت مجموعه دامپزشکی استان طی مدت باقی مانده تا پایان سال را اقدامات پیشگیرانه از وقوع بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان خواند.

- ایسنا/یزد مدیر کل دامپزشکی استان یزد با اشاره به تهدیدی صنعت طیور استان توسط آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان، اولویت مجموعه دامپزشکی استان طی مدت باقی مانده تا پایان سال را اقدامات پیشگیرانه از وقوع بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان خواند.

علی فاتحی نیا در سومین جلسه شورای مدیران این اداره کل که در سالن جلسات شهید بهشتی جهادکشاورزی استان برگزار شد، اظهار کرد: اگر چه امکان مواجه شدن با بحران و مسایل غیرقابل پیش بینی وجود دارد اما هنر مدیران است که با برنامه ریزی مناسب و داشتن برنامه زمانی مشخص امور محوله را به بهترین نحو ممکن مدیریت کنند؛ به ویژه در این مدت باقی مانده تا پایان سال و در شرایط کنونی که آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان، صنعت طیور را تهدید می کند.

وی با بیان این که اقدامات پیشگیرانه از وقوع بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان اولویت مجموعه دامپزشکی استان است، ابراز امیدواری کرد که با برنامه ریزی در این برهه از زمان، در مقابل این تهدید بهترین عملکرد ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری از آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در اولویت دامپزشکی یزد

پیشگیری از آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در اولویت دامپزشکی یزد