مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 11:352021-01-12بين الملل

دیدار محرمانه وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با همتای اردنی


منابع رژیم صهیونیستی از سفر محرمانه وزیر خارجه این رژیم به اردن و دیدار با وزیر خارجه این کشور و بررسی مسائل مهم و راهبردی خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گابی اشکنازی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در سفری محرمانه به اردن با ایمن الصفدی همتای اردنی خود دیدار کرد.

روزنامه صهیونیستی یسراییل هیوم بدون اشاره به زمان این دیدار نوشت که الصفدی در این دیدار بر ضروروت احیای مذاکرات سازش بین تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی تأکید کرده است.

این دومین دیدار محرمانه وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با همتای اردنی خود در کمتر از یک ماه گذشته است و این در حالی است که روابط امان و تل آویو به دنبال عملیات حفاری رژیم صهیونیستی در اطراف دیوار براق و تجاوزات این رژیم در صحن های مسجدالأقصی شاهد تنش است.

طبق گزارش وبگاه عرب 48 ، اشکنازی و الصفدی دو هفته پیش نیز در اردن به صورت محرمانه دیدار و درباره مسائل استراتژیک منطقه ای و تقویت همکاری اقتصادی فیمابین گفت وگو کردند.

یسراییل هیوم بدون اشاره به جزییات این دیدار نوشت که این دیدارها آغازگر روند گفت وگوهای دوجانبه درباره امو نظامی و اقتصادی است.

دیدار وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با همتای اردنی خود در حالی است که وزیران خارجه مصر، اردن، فرانسه و آلمان نشست جدیدی را روز دوشنب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار محرمانه وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با همتای اردنی

دیدار محرمانه وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با همتای اردنی