مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 11:502021-01-12اجتماعي

همکاری آموزش و پرورش با زندان های استان تهران گسترش می یابد


معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های استان تهران اعلام کرد: با همکاری اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان، مجوز مراکز یادگیری محلی برای زندانیان بی سواد یا کم سواد ندامتگاه های زنان و تهران بزرگ صادر می شود.

- معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های استان تهران اعلام کرد: با همکاری اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان، مجوز مراکز یادگیری محلی برای زندانیان بی سواد یا کم سواد ندامتگاه های زنان و تهران بزرگ صادر می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اسمعیلی با تأکید بر ضرورت توسعه همکاری های متقابل زندان های استان تهران و آموزش و پرورش در جهت فراهم نمودن زمینه های تحصیل مددجویان اظهار داشت: تحصیل بیشترین تاثیر را بعد از خانواده بر روح و روان افراد گذاشته، شخصیت اجتماعی و فرهنگی در محیط های آموزشی پایه گذاری می شود.

به همین دلیل در امر اصلاح و تربیت، به تحصیل و آموزش توجه ویژه اعمال می گردد.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندانهای استان تهران ادامه داد: در همین راستا، جلسه کارگروه مشترک ادارات کل زندان های استان تهران و آموزش و پرورش شهرستان های استان در سالن اجلاس مرکز آموزشی و پژوهشی منطقه 7 برگزار شد که طی آن تفاهمنامه های این دو اداره کل در حوزه سوادآموزی به روزرسانی شده، راهکارهای جدید مورد بررسی قرار گیرد و همکاری این دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری آموزش و پرورش با زندان های استان تهران گسترش می یابد

همکاری آموزش و پرورش با زندان های استان تهران گسترش می یابد