مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 12:402021-01-12فرهنگي

آغاز فیلمبرداری داستان زلزله تهران


فیلمبرداری «قطع فوری» به کارگردانی و تهیه کنندگی مریم بحرالعلومی با روایتی از شبی پاییزی که در تهران زلزله می آید، آغاز شد.

- فیلمبرداری قطع فوری به کارگردانی و تهیه کنندگی مریم بحرالعلومی با روایتی از شبی پاییزی که در تهران زلزله می آید، آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق گزارش رسیده، قطع فوری سومین فیلم مریم بحرالعلومی با رعایت پروتکل های بهداشتی، مقابل دوربین آرش خلاقدوست رفت که با توجه به ساختار روایی مدنظر به صورتreal time (زمان واقعی)، طبق برنامه ریزی و تمرین های صورت گرفته در 20 جلسه فیلمبرداری خواهد شد.

سامان صفاری، افسانه کمالی، غزال نظر، علی کیان ارثی، محمدرسول صفری، یاسمن ترابی، سادیا جلالی پور، علی یعقوبی، احمدرضا معراجی، علی اردلان، آرمان درویش، رامینا حسینی، گلبرگ محمدی و روشنک عجمیان، با هنرمندی شقایق فراهانی و علی انصاریان، با حضور سیاوش چراغی پور و سوگل طهماسبی، با معرفی ساسان کریمی، سید احمدحسینی و الهه منصوریان، گروه بازیگران این فیلم هستند.

فیلمنامه این فیلم اجتماعی که بر اساس طرحی از مریم بحرالعلومی، توسط او به طور مشترک با لیلا نیکزاد به نگارش درآمده، داستانی در شبی پاییزی را روایت می کند که زمین لرزه ای تهران را می لرزاند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فیلمبرداری داستان زلزله تهران

آغاز فیلمبرداری داستان زلزله تهران