مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 12:502021-01-12بين الملل

ترامپ مسئولیت حمله به کنگره را به نپذیرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در حالی که این هواداران دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا بودند که با تمام نشانه های حمایت از وی از جمله کلاه، - با افزایش فشار ها به دونالد ترامپ بخاطر تحریک هواداران خود در حمله به ساختمان کنگره، وی در تلاشی برای فرافکنی و رفع تقصیر از خود، یک گروه مخالف را به این تهاجم متهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در حالی که این هواداران دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا بودند که با تمام نشانه های حمایت از وی از جمله کلاه، پرچم و لباس به ساختمان کنگره حمله کردند، اما ترامپ تقصیر را به گردن یک گروه مخالف خود انداخت.

مقام ارشدی در کاخ سفید به وبگاه آکسیوس گفت که ترامپ روز دوشنبه (به وقت محلی) در جلسه ای خصوصی گروه آنتیفا را - که از مخالفان خودش است - مسئول حمله به ساختمان کنگره معرفی کرد.

به نوشته این وبگاه، روز گذشته کوین مک کارتی رهبر اقلیت جمهوری خواه مجلس نمایندگان با رییس جمهور آمریکا تماس تلفنی گرفته و ترامپ نیز تقصیر را به گردن آنتیفا انداخت.

بر اساس گزارش آکسیوس، مک کارتی در این تماس تلفنی با رد ادعای ترامپ گفت: آنتیفا نبودند، گروه ماگا بودند (کلمه اختصاری شعار آمریکا را دوباره بزرگ کنید).


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ مسئولیت حمله به کنگره را به نپذیرفت

ترامپ مسئولیت حمله به کنگره را به نپذیرفت