مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 13:352021-01-12بين الملل

ایران قرار دادن نام کوبا در فهرست کشورها حامی تروریسم را محکوم کرد


سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام دولت آمریکا در قرار دادن نام کوبا در فهرست کشورهای حامی تروریسم را به شدیدترین وجه محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام دولت آمریکا در قرار دادن نام کوبا در فهرست کشورهای حامی تروریسم را به شدیدترین وجه محکوم کرد و بر همبستگی جمهوری اسلامی ایران با آرمان های دولت و ملت کوبا در مقاومت در برابر نماد استکبار جهانی تاکید کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: این ادعا که کوبا در زمینه تروریسم با ونزوئلا همکاری داشته است همانند دیگر ادعاهای بی اساس امریکایی ها، برگرفته از عادت مشمئزکننده آنها در ایراد اتهامات دروغین به مخالفین خود می باشد.

خطیب زاده افزود: مقامات رژیم شکست خورده ترامپ که طی چهار سال گذشته سرمست از استثناگرایی کشورشان به منبعی از تنش در جهان تبدیل شده و عملکردی جز تخریب دستاوردهای بین المللی و ایجاد تنفر برای آمریکا نداشته اند و حتی از شکست شأن در انتخابات اخیر آمریکا درس نگرفته و ماهیت یاغی گری و آشوبگری خود را در قضیه اخیر کنگره کشورشان تکرار نمودند، همچنان در روزهای پایانی عمر خود بر عقده گشایی و اقدامات یکجانبه ادامه می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران قرار دادن نام کوبا در فهرست کشورها حامی تروریسم را محکوم کرد

ایران قرار دادن نام کوبا در فهرست کشورها حامی تروریسم را محکوم کرد