مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 16:152021-01-12سياسي

25 درصد سهیمه های استخدامی و تأمین نیروی انسانی به ایثارگران اختصاص یابد


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان گفت: بر اساس ماده 21 قانون جامع ایثارگران دستگاه های اجرایی مکلف هستند که 25 درصد سهمیه های استخدامی و تأمین نیروی انسانی به ایثارگران اختصاص دهند.

- ایسنا/لرستان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان گفت: بر اساس ماده 21 قانون جامع ایثارگران دستگاه های اجرایی مکلف هستند که 25 درصد سهمیه های استخدامی و تأمین نیروی انسانی به ایثارگران اختصاص دهند.

سمانه حسن پور در جلسه شورای راهبری توسعه لرستان که امروز 21 دی ماه با سه دستور کار؛ بررسی وضعیت استخدام مشمولین ماده 21 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، ارائه گزارش سامانه راهبری میز خدمت در استان و تعیین و تکلیف وضعیت شرکت دانشگاه ها و مراکز آموزشی و علمی استان برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس ماده 21 قانون جامع ایثارگران دستگاه های اجرایی مکلف هستند که 25 درصد سهمیه های استخدامی و تأمین نیروی انسانی خودشان را اعم از رسمی، پیمانی، قراردادی و شرکتی را بر اساس ضوابط و مقررات، از میان خانواده ایثارگران واجد شرایط به کارگیری کنند.

وی تصریح کرد: بر اساس ماده 9 ضوابط اجرایی قانون بودجه سال 99 دستگاه های اجرایی مکلف هستند هرگونه به کارگیری نیرو به هر نحو و به هر شکل را حتماً با هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و سازمان اداری و استخدامی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 درصد سهیمه های استخدامی و تأمین نیروی انسانی به ایثارگران اختصاص یابد

25 درصد سهیمه های استخدامی و تأمین نیروی انسانی به ایثارگران اختصاص یابد