مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 19:252021-01-12اقتصادي

خبرهای شیرین اشتغال در سیرجان/ از شهر بدون بیکار «بلورد» تا اشتغالزایی 10 هزار نفری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، سهراب بهاءالدینی امروز در نشست خبری اظهار داشت: تاکنون سهمیه اشتغال 7 هزار نفری در امسال را به 8 هزار نفر رساندیم و روند جذب نیرو و اشتغال جوانان تا پایان سال جاری به 10 هزار نفر خواهد بود.

وی گفت: در همین راستا معین های اقتصادی نیز در بخش ها و روستاها در جذب اشتغال جوانان نقش موثری را داشتند و در حال حاضر شهر بلورد که مرکز بخش بلورد است به عنوان شهر بدون بیکار اعلام شد .

فرماندار سیرجان در زمینه کمک های معیشتی و مهار با اجرای طرح کمک های مومنانه تاکنون 41 هزار بسته معیشتی با همکاری خیرین، شرکت ها و نهادها میان اقشار کم درآمد و خانواده های هدف توزیع شد و همچنین در طرح حاج قاسم با تشکیل 202 تیم مراقبتی متشکل از کادر درمان و با حضور به درب منازل شهروندان اقدام به تست گیری از مردم می شود که این طرح ها زمینه ساز کاهش آمار مبتلایان به کرونا شده و تا پایان سال جاری ادامه دارد.

وی افزود: دو بخش تامین تجهیزات درمانی و بیمارستانی و تولید ماسک را در دستور کار قرار دادیم و همکاری نهادها، ادارات و شرکت های منطقه گل گهر با خرید تخت های آی سی یو و سی سی یو، دستگاه ونتیلاتور، دستگاه اکسیژن ساز همراه بود و در حال حاضر تجهیزات بیمارستانی تکمیل و حتی تولیدات ماسک به گونه ای است که به شهرستان های همجوار هم صادر می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهای شیرین اشتغال در سیرجان/ از شهر بدون بیکار «بلورد» تا اشتغالزایی 10 هزار نفری

خبرهای شیرین اشتغال در سیرجان/ از شهر بدون بیکار «بلورد» تا اشتغالزایی 10 هزار نفری