مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 04:502021-01-13اجتماعي

آذربایجان غربی بیشترین دانش آموز عشایری کشور را دارد


رییس اداره آموزش و پرورش عشایر آذربایجان غربی گفت: 29 میلیارد ریال اعتبار در قالب سرانه برای دانش آموزان عشایر استان اختصاص یافت.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس اداره آموزش و پرورش عشایر آذربایجان غربی گفت: 29 میلیارد ریال اعتبار در قالب سرانه برای دانش آموزان عشایر استان اختصاص یافت.

نسرین پاکدوست در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه این اعتبار ویژه بوده است، افزود: سرانه دانش آموزی تخصیص یافته در حال واریز به حساب مناطق و مدارس است.

وی با بیان اینکه ماده 14 اساسنامه مدارس عشایری با هدف تحقق عدالت آموزشی و بسترسازی متوازن برای مناطق عشایری است گفت: به منظور توسعه عدالت آموزشی، افزایش انگیزه معلمان، پوشش خدمات آموزشی و بهره مندی جمعیت دانش آموزان عشایری این اقدام انجام شده است.

رییس اداره آموزش و پرورش عشایر آذربایجان غربی گفت: تخصیص این سرانه در قالب فصل پنج اضمحلال اعتبارات وزارت آموزش و پرورش با موافقت سازمان برنامه و بودجه انجام شده است.

پاکدوست گفت: با اختصاص این بودجه سعی می شود بخشی از نیازهای مدارس عشایری در زمینه های مختلف آموزشی و عمرانی تهیه و تامین شود.

وی اضافه کرد: استان آذربایجان غربی با بیش از 35 هزار دانش آموز و 700 مدرسه و 1830 کلاس بیشترین آمار دانش آموزان عشایری کشوری را داراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان غربی بیشترین دانش آموز عشایری کشور را دارد

آذربایجان غربی بیشترین دانش آموز عشایری کشور را دارد