مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 06:252021-01-13سياسي

رویکردهای اخلاق محور در بازپروری معتادان اثربخش هستند


نقش تشویق و ترغیب خانواده و دوستان در ارتقاء عزت نفس معتاد مؤثر بوده و به بهبودی او خواهد انجامید.

- ایسنا/لرستان مدیرکل زندان های لرستان گفت: نقش تشویق و ترغیب خانواده و دوستان در ارتقاء عزت نفس معتاد مؤثر بوده و به بهبودی او خواهد انجامید.

عبدالمجید کشوری امروز بیست و چهارم دی ماه در دیدار با اعضای انجمن معتادان گمنام لرستان به رویکردهای اخلاق محور در بازپروری معتادان اشاره کرد و با بیان اینکه نقش جمعیت NA در جامعه پذیری افراد بسیار مؤثر خواهدبود، افزود: به اقدامات انجمن معتادان گمنام باور داریم و همراهی این انجمن با همکاران ما می تواند نتایج بسیار مطلوب تری به همراه داشته باشد.

وی افزود: اقدامات انجمن معتادان گمنام تا آنجا که در ذیل قوانین و مقررات باشد مورد حمایت ما خواهد بود چرا که معتقدیم در اینصورت است که عملکرد و بازده مثبتی پدید خواهد آمد.

مدیرکل زندان های لرستان بر لزوم توجه به مقوله روحی و روانی معتادان تأکید کرد و ادامه داد: تأمین نیازهای روانی و عاطفی اعضاء در جلسات انجمن موجب ارتقاء انگیزه و نهایتا بهبودی فرد شده و حتی این بهبودی را نیز ارتقاء خواهد داد.

کشوری با بیان اینکه به اشتراک گذاری تجربیات اعضاء از یکسو و کسب احترام و مورد پذیرش قرار گرفتن عضو انجمن NA از سوی دیگر موجب افزایش حضور منظم فرد در جلسات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکردهای اخلاق محور در بازپروری معتادان اثربخش هستند

رویکردهای اخلاق محور در بازپروری معتادان اثربخش هستند