مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 06:252021-01-13سياسي

یادی از عملیات کربلای 5/ شهادت 60 نفر از بهترین جوانان شاهرودی


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان با اشاره به سالروز عملیات کربلای 5 گفت: 60 نفر از بهترین جوانان شاهرودی در عملیات کربلای 5 به فیض شهادت نائل آمدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، سرهنگ محمدحسن سلامی صبح امروز در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سال دفاع مقدس شهرستان شاهرود که در فرمانداری شاهرود برگزار شد، اظهار کرد: مردم شاهرود مردمی پرتلاش، غیرتمند و انقلابی هستند که در میدان های مجاهدت، برای انقلاب نقش آفرین بودند.

وی با اشاره به سالروز عملیات کربلای 5 گفت: رزمندگان شاهرود به عنوان مجاهدان خط شکن در سال های دفاع مقدس مطرح بودند و 60 نفر از بهترین جوانان این شهرستان در عملیات کربلای 5 به فیض شهادت نائل آمدند.

سلامی به یک هزار شهید، یک هزار و 400 رزمنده و 300 جانباز شهرستان های شاهرود و میامی در دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: امروز مقابل خون ها و مجاهدت هایی که برای حفظ اسلام، انقلاب و امنیت مردم انجام شد، مسؤولیت داریم و باید تلاش کنیم ارزش ها و مجاهدت شهدا و رزمندگان را در جامعه ترویج دهیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان گفت: بزرگداشت چهلمین سال دفاع مقدس فرصتی ارزشمند است تا با مرور افتخارات عظیم و ارزشمند گذشته، افتخارات و ارزش های دوران دفاع مقدس را در نسل جوان امروزی تقویت کنیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادی از عملیات کربلای 5/ شهادت 60 نفر از بهترین جوانان شاهرودی

یادی از عملیات کربلای 5/ شهادت 60 نفر از بهترین جوانان شاهرودی