مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 06:302021-01-13بين الملل

حاج قاسم، ستاره ای برای آنکه ره را گم نکنیم


او ابوذروار جا پا جای ولی گذشت و در مسیر عزت بخشیدن به همه مظلومان عالم، لحظه ای توقف نکرد.

تکیه گاهی بود برای همه رزمندگان در ارض مقدس و صخره ای سترگ بر سر راه سیلاب هایی بود که به قصد نابودی ملل مظلوم به ویژه مردمان غرب آسیا و ستم دیدگان مسلمان در اقصی .

- احسان فهینی در یادداشتی برای تابناک نوشت: یک سال از به شهادت رساندن سردار حاج قاسم سلیمانی به دست تروریست های سنتکام گذشت و خون سردار دلها دامان دشمنان ایران اسلامی را گرفت.

آمریکا که در دومین دهه حضور اشغال گرایانه اش در عراق جولان می داد، پس از حمله به عین الاسد و به برکت خون حاج قاسم، هیمنه اش در هم شکست و پیش از آنکه دوستداران سردار سلیمانی عناصر و مزدوران ترامپ را از خاک عراق اخراج کنند، تروریست های سنتکام یک به یک پایگاه هایشان را در عراق تخلیه کردند و گریختند.

این عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی که ترس را در دل فرعون زمان انداخته، حاصل نمی آمد مگر آنکه سربازان وطن از جان و مالشان در این مسیر پرمخاطره می گذشتند و حاج قاسم با چراغی در دست این مسیر را برای آنهایی که در ظلمات تاریخ در پی حقیقت و حقانیت هستند، روشن نگه داشت.

اکنون که جسم او در میان ما نیست، همچون ستاره ای در این دوران ظلمت، نشانه ای است برای یافتن مسیر حقیقت که بی شک قطب نمای آن چیزی جز ولایت مداری نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج قاسم، ستاره ای برای آنکه ره را گم نکنیم

حاج قاسم، ستاره ای برای آنکه ره را گم نکنیم