مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 08:052021-01-13اقتصادي

در صورت کاهلی در اجرای کارها، حتی با معاونانم برخورد می کنم


استاندار کرمان با تاکید براینکه برای سرمایه گذاران بی رغبت وقت نگذارید، اظهار کرد: اگر معاونین استاندار در اجرای کارها تعلل می کنند به بنده گزارش دهید تا با آنها برخورد کنم و همه مدیران باید پای کار باشند.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان با تاکید براینکه برای سرمایه گذاران بی رغبت وقت نگذارید، اظهار کرد: اگر معاونین استاندار در اجرای کارها تعلل می کنند به بنده گزارش دهید تا با آنها برخورد کنم و همه مدیران باید پای کار باشند.

دکتر علی زینی وند صبح امروز 24 دی ماه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمان گفت: در حال ارزیابی عملکرد معین های اقتصادی هستیم.

متاسفانه برخی از معین های اقتصادی جدیتی که در روز اول کار داشتند، اکنون ندارند و فرمانداران باید پیگیر مشکلات و به دنبال حل علت این تعلل باشند.

وی با بیان اینکه فرمانداران باید گزارش کار معین های اقتصادی را به ما ارائه دهند، بیان کرد: دستگاه های متولی در حوزه اشتغال روستایی نیز باید گزارش بدهند.

متاسفانه از این تسهیلات ارزان استفاده نشده و باید مدنظر داشت به وسیله اشتغال های خرد می توانیم توازن در اشتغال ایجاد کنیم.

استاندار کرمان با بیان اینکه با مشاغل خرد می تواند در زمان کوتاه فرصت های اشتغال زیادی ایجاد کند، افزود: باید قبل از برگزاری جلسات در استانداری موضوعات کارشنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در صورت کاهلی در اجرای کارها، حتی با معاونانم برخورد می کنم

در صورت کاهلی در اجرای کارها، حتی با معاونانم برخورد می کنم