مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 08:302021-01-13اقتصادي

ضرورت صرفه جویی در مصرف گاز/فشار برای افزایش مصرف مازوت در نیروگاه شازند


هرچند وزارتخانه های نفت و نیرو به استان و نیروگاه فشار می آورند تا روزانه مصرف مازوت به 7 میلیون لیتر برسد، اما اجازه مصرف بیشتر سوخت مازوت در نیروگاه شازند را نداده ایم.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: هرچند وزارتخانه های نفت و نیرو به استان و نیروگاه فشار می آورند تا روزانه مصرف مازوت به 7 میلیون لیتر برسد، اما اجازه مصرف بیشتر سوخت مازوت در نیروگاه شازند را نداده ایم.

سید علی آقازاده 24 دیماه در جلسه شورای اداری استان مرکزی با اشاره به موضوع اقامه نماز جماعت در ادارات استان مرکزی، با اشاره به مسئله آلودگی هوای اراک خاصه در یک ماه اخیر، اظهار کرد: متاسفانه آلودگی هوا همه کشور را فرا گرفته است و یکی از دلایل اصلی آن عدم بارندگی است.

از اول دیماه تاکنون یک میلیمتر باران در استان دریافت نشده است، در زمستان پدیده وارونگی دما نیز رقم می خورد و با نبود بارندگی و پایداری هوا، چیزی جز آلودگی هوا بر جای نمی ماند که همه کشور را درگیر کرده است، البته شرایط اراک نسبت به برخی کلانشهرها بهتر است، هرچند که یک روز آلوده هم زیاد است.

وی تصریح کرد: مشکلی در تولید برق وجود ندارد و نیروگاه فعال است، اما مشکل در تامین سوخت نیروگاه هاست، اگر نیروگاه سوخت داشته باشند، خاموشی ها به صفر می رسد، اما در شرایط کنونی برخی نیروگاه ها سوخت دریافت نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت صرفه جویی در مصرف گاز/فشار برای افزایش مصرف مازوت در نیروگاه شازند

ضرورت صرفه جویی در مصرف گاز/فشار برای افزایش مصرف مازوت در نیروگاه شازند