مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 09:502021-01-13سياسي

حمایت بلاعوض پارک علم و فناوری مازندران از پایان نامه ها و رساله های دکتری


رییس پارک علم و فناوری مازندران از حمایت بلاعوض پارک علم و فناوری این استان از پایان نامه ها و رساله های دکتری در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات خبر داد.

- ایسنا/مازندران رییس پارک علم و فناوری مازندران از حمایت بلاعوض پارک علم و فناوری این استان از پایان نامه ها و رساله های دکتری در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات خبر داد.

دکتر علی معتمدزادگان در جلسه ای که با حضور معاونین پژوهش و فناوری دانشگاه های استان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد گفت: هدف از اجرای طرح گرنت جوانه که بخشی از طرح گرنت فناوری است، حمایت و کاربردی کردن پایان نامه های تحصیلات تکمیلی و بسط و توسعه توان ملی در حوزه نوآوری و کارآفرینی و ارتقاء ظرفیت توسعه فن آوری در دانشگاه ها و مراکز پژوهشی است.

رییس پارک علم و فناوری مازندران تصریح کرد: طرح جوانه گرنت فناوری، حمایت های مالی بلاعوض از پایان نامه های تحصیلات تکمیلی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری مرتبط با فناوری در حوزه آی.

تی و آی.

سی.

تی که منجر به توسعه دانش فنی و تولید نمونه اولیه شوند، از طریق پارک علم و فناوری مازندران، وزارت علوم و پارک فناوری اطلاعات صورت می گیرد.

معتمدزادگان افزود: همه دانشجویان تحصیلات تکمیلی که پایان نامه های مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات داشته باشند، می توانند با ثبت نام در طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت بلاعوض پارک علم و فناوری مازندران از پایان نامه ها و رساله های دکتری

حمایت بلاعوض پارک علم و فناوری مازندران از پایان نامه ها و رساله های دکتری