مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 10:052021-01-13سياسي

ضرورت هوشمندسازی در معاونت اجتماعی ناجا


معاون اجتماعی ناجا با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت ها و فناوری های نوین در مطالعات و تحقیقات گفت: لازم است که در معاونت اجتماعی ناجا هوشمندسازی را مدنظر قرار دهیم و در این راستا برای محقق شدن اهداف سرمایه گذاری صورت بگیرد.

- معاون اجتماعی ناجا با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت ها و فناوری های نوین در مطالعات و تحقیقات گفت: لازم است که در معاونت اجتماعی ناجا هوشمندسازی را مدنظر قرار دهیم و در این راستا برای محقق شدن اهداف سرمایه گذاری صورت بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سردار مهدی حاجیان در آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره کل مطالعات و تحقیقات اجتماعی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) از زحمات و تلاش های بی دریغ دکتر مهدی تقوی ؛ سرپرست سابق اداره کل مطالعات و تحقیقات اجتماعی قدردانی و اظهار کرد: دکتر تقوی انصافا فردی پرانرژی و دارای ایده های مطلوبی هستند که توانستند در این دوره مدیریت خود به خوبی در مجموعه مطالعات اقدامات شایسته و ارزنده ای را در راستای محقق شدن اهداف مدنظر به سرانجام برساند.

معاون اجتماعی ناجا با تاکید بر اینکه بایستی بر مبنای ساختارهای تعریف شده حرکت کنیم، اظهارکرد: علاوه بر اینکه باید بر مبنای ساختارها حرکت کنیم، لازم است همپوشانی نیز در این راستا صورت بگیرد و در نهایت محص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت هوشمندسازی در معاونت اجتماعی ناجا

ضرورت هوشمندسازی در معاونت اجتماعی ناجا