مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 10:052021-01-13سياسي

خبرگزاری مهر امین مردم است /اعتلای نظام و حرکت در مسیر ولایت فقیه


خبرگزاری مهر از ابتدای فعالیتش دغدغه رفع مشکلات مردم را در کارنامه خود داشته و همین امر این رسانه را مرجع بیان دغدغه های مردمی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر استان اصفهان با بیان اینکه فعالیت خبری در استان اصفهان حساس و پرجاذبه است، اظهار داشت: اصفهان استان پهناوری است که از یک سو کشاورزی شرق و باغ های غرب و از سوی دیگر صنایع و ظرفیت های علمی بی بدیل آن مانند شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان تنها بخش کوچکی از پتانسیل های خبری مهم آن است و از این رو توجه به همه ظرفیت ها در کنار همه مشابهت ها و گاه تناقضات ذاتی دارای اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه غفلت از هر یک از ظرفیت های خبری اصفهان به واقع ظلم در حق کلان شهر اصفهان است، بیان داشت: اگرچه اصفهان به عنوان استان برخوردار شناخته می شود اما مناطق محرومی چون حصه و زینبیه در حاشیه خود شهر اصفهان و شهرستان های کمتر برخورداری در استان نیز وجود دارد که باید مشکلات آنها را نیز مطرح کرد از جمله مناطقی در شهرستان سمیرم و یا در فریدن مانند پشت کوه، خفر که در این فصل از سال حتی امکان تردد در آنها وجود ندارد.

آلودگی هوا، آب شرب و جریان دائمی زاینده رود سرخطر خبرهای اصفهان باشد وی با بیان اینکه یکی از مشکلاتی که اصفهان و البته بسیاری از کلان شهرها با آن دست و پنجه نرم می کنند موضوع آلودگی هواست که آسمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرگزاری مهر امین مردم است /اعتلای نظام و حرکت در مسیر ولایت فقیه

خبرگزاری مهر امین مردم است /اعتلای نظام و حرکت در مسیر ولایت فقیه