مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 10:102021-01-13سياسي

لزوم تدوین تقویم زمانی و مکانی در گردشگری خراسان رضوی


عضو هیات علمی پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر مردم در سطح جامعه تنها در زمان هایی خاص سفر می کنند، باید بتوانیم تقویم زمانی و مکانی تدوین کنیم تا برخی از افراد به غیر از زمان های مشخص و پیک برای سفر برنامه ریزی داشته باشند.

- ایسنا/خراسان رضوی عضو هیات علمی پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر مردم در سطح جامعه تنها در زمان هایی خاص سفر می کنند، باید بتوانیم تقویم زمانی و مکانی تدوین کنیم تا برخی از افراد به غیر از زمان های مشخص و پیک برای سفر برنامه ریزی داشته باشند.

مژگان ثابت تیموری در گف ت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: زمانی که نام انجمن اکوتوریسم یا طبیعت گردی به میان می آید بحث گردشگری مسئولانه مطرح می شود و این مسئولیت به همراه قواعد و کدهای اخلاقی در هر نوع فعالیتی که قرار است در فضایی انجام شود، وجود دارد.

وی افزود: بنابراین اگر بگوییم یکی از مهم ترین و کلیدی ترین فعالیت هایی که انجمن طبیعت گردی انجام می دهد یا حتی برنامه انجام آن را دارد این است که ما بتوانیم بحث فرهنگ سازی و آموزش به جامعه محلی و حتی جامعه گردشگری داشته باشیم تا بتوانیم به بهترین نحو از فضا استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تدوین تقویم زمانی و مکانی در گردشگری خراسان رضوی

لزوم تدوین تقویم زمانی و مکانی در گردشگری خراسان رضوی