مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 11:052021-01-13فرهنگي

هم افزایی بخش های مختلف برای بهترین شیوه برگزاری «تئاتر فجر»


اعضای شورای سیاست گذاری جشنواره تئاتر فجر و مدیران و مسئولان شهرداری و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشستی سازوکارهای بهترین شرایط برگزاری این رویداد را با توجه به بیماری کرونا بررسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتعامل و نشستی خواهیم داشت.

حسین مسافرآستانه دبیر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر نیز با ارائه گزارشی از فعالیت ها و برنامه های جشنواره بیان کرد: برگزاری سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر در شرایط کرونا موجب می شود تاخیر و توقفی در روند و تاریخ برگزاری این رویداد ایجاد نشود.

برای اینکه از فرصت به نحو مناسب استفاده شود فراخوان بخش های مختلف به تدریج و به تناوب اعلام شد و کار به تدریج و با رعایت همه شیوه نامه ها به منظور حفظ سلامت اهالی تئاتر و دست اندرکاران جشنواره پیش رفت.

مسافر آستانه در ادامه درباره بخش های مختلف جشنواره از جمله اجراهای صحنه ای، مسابقه نمایش های خیابانی، بخش ویژه سرباز انقلاب ، دیگرگونه های اجرایی و تمهید برگزاری جشنواره در شرایط کرونا توضیحاتی را ارائه کرد.

هوشنگ توکلی بازیگر پیشکسوت تئاتر و سینما و عضو شورای سیاستگذاری این رویداد نیز بیان کرد: ضرورت دارد که در شرایط کرونا از امکان و ظرفیت اینترنت و فضای مجازی به نحو مناسب از جمله در جشنواره تئاتر فجر استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم افزایی بخش های مختلف برای بهترین شیوه برگزاری «تئاتر فجر»

هم افزایی بخش های مختلف برای بهترین شیوه برگزاری «تئاتر فجر»