مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 11:452021-01-13اقتصادي

سود تسهیلات در طرح اقدام ملی مسکن نباید 18 درصد باشد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به بهره بانکی تسهیلات در حوزه مسکن به مشکلات مالی قشر ضعیف و فاقد مسکن جامعه پرداخت و گفت: - ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به بهره بانکی تسهیلات در حوزه مسکن به مشکلات مالی قشر ضعیف و فاقد مسکن جامعه پرداخت و گفت: نباید تسهیلات در نظر گرفته شده در طرح اقدام ملی مسکن 18 درصد باشد منوچهر فخری 24دی در نشست شورای مسکن استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری اظهار کرد: سمنان یکی از استان های موفق کشور در برگزاری جلسات شورای مسکن و اقدام ملی مسکن به شمار می رود.

عضو شورای مسکن و اقدام ملی مسکن استان تصریح کرد: اجرای مطلوب طرح اقدام ملی مسکن نیازمند همراهی تمامی دستگاه های اجرایی و عزم همگانی است.

وی خاطر نشان کرد: در ارتباط با اجرای طرح اقدام ملی مسکن آسیب شناسی لازم انجام شود تا این طرح با جدیت تمام در گام اجرایی قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تصریح کرد: در قانون اساسی کشورمان نسبت به برخورداری هر خانوار ایرانی از مسکن تاکید شده است و باید به این نکته مهم توجه داشت که اجرای طرح اقدام ملی مسکن عزم ملی می خواهد.

فخری ادامه داد: اگر قرار باشد زمینی برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن تغییر کاربری داده شود، منفعت آن برای متقاضی مسکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سود تسهیلات در طرح اقدام ملی مسکن نباید 18 درصد باشد

سود تسهیلات در طرح اقدام ملی مسکن نباید 18 درصد باشد