مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 12:452021-01-13اقتصادي

روزهای خوش اهالی منوجان با گهرزمین


معین های اقتصادی ارمغانی بودند که علیرضا رزم حسینی استاندار اسبق کرمان برای شهرستان های کم برخوردار به همراه آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شواهد کاملا نشان دهنده این است که معین های اقتصادی در کدام شهرستان ها فعال و در کدامیک فعالیتی نداشته اند و متاسفانه باید گفت یکی دو معین به وظیفه خود عمل کرده و مابقی انگار اصلا قصد حمایتی نداشته و ندارند.

ما در این مطلب قصد به چالش کشیدن معین های کم کار یا کاملا بیکار را نداریم اما معین اقتصادی فعال باید معرفی شود تا به این طریق مشخص شود که تمامی معین های اقتصادی می توانستند اما برخی نخواستند کاری انجام دهند و برخی خواستند حامی مردمی باشند که ظرفیت پیشرفت در زمینه های مختلف را دارند.

از نیمه دوم سال 1395معین اقتصادی منوجان به نمایندگی از طرف شرکت سنگ آهن گهرزمین این شهرستان را به سوی مسیری رو به پیشرفت سوق داده، آنچنان که در مدت چهار سال فعالیت این معین مفید، اشتغالی پایدار برای جمعیت زیادی از زنان این دیار فراهم شده است.

وقتی که کارگاه های قالی بافی از هر کوی و برزن نقاط شهری و روستایی منوجان سر برآورد و دستان هنرمند زنان و دختران منوجانی با حمایت آموزشی گهرزمین، بر پهنه تار و پودها نقشی زیبا حک کرد، همین زیبایی خیره کننده فرش های مینوجهان بود که نظر خریداران را جلب کرده و اکنون سفارش ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای خوش اهالی منوجان با گهرزمین

روزهای خوش اهالی منوجان با گهرزمین