مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 13:202021-01-13سياسي

برگزاری مراسم وداع با شهید گمنام در شمالغرب شیراز


فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز گفت: مراسم وداع شهید گمنام در 4 نقطه از شمالغرب شیراز برنامه ریزی شده است و طی 2 روز برگزار خواهد شد.

- ایسنا/فارس فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز گفت: مراسم وداع شهید گمنام در 4 نقطه از شمالغرب شیراز برنامه ریزی شده است و طی 2 روز برگزار خواهد شد.

سرهنگ پاسدار عباس بنایی چهارشنبه 24 دی به خبرنگاران گفت: همزمان با ایام دهه دوم فاطمیه، مراسم وداع با پیکر یک شهید گمنام در چهار نقطه از شمالغرب شیراز برگزار می شود.

او گفت: ظهر پنجشنبه 25 دی، مراسمی در جوار مزار شهدای گمنام شهر جدید صدرا برگزار خواهد شد و پس از آن مراسمی همزمان با نماز مغرب در مسجد خاتم الانبیای شهرک گلستان شیراز برگزار خواهیم کرد.

بنایی ادامه داد: برگزاری مراسم وداع در مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) شهرک باهنر و همچنین مراسم وداع با شهید در شهرک گویم نیز از برنامه های پیش بینی شده است.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز گفت: ظهر جمعه پیکر مطهر این شهید گمنام، در جمع نمازگزاران جمعه شهرک گلستان خواهد بود.

بنایی خاطرنشان کرد که الگو گرفتن از منش و سیره شهدا، برای ادامه مسیر تحقق آرمان های والای انقلاب و نظام اسلامی، یکی از مهمترین اولویت ها در سبک زندگی ما محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم وداع با شهید گمنام در شمالغرب شیراز

برگزاری مراسم وداع با شهید گمنام در شمالغرب شیراز