مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 13:452021-01-13سياسي

عملیات کربلای 5 یکی از افتخارآمیزترین عملیات های دوران دفاع مقدس است


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در مراسم تقدیر از خانواده های شهدا و رزمندگان شاخص عملیات کربلای 5 گفت: عملیات کربلای 5 یکی از افتخارآمیزترین عملیات های دوران دفاع مقدس است.

- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در مراسم تقدیر از خانواده های شهدا و رزمندگان شاخص عملیات کربلای 5 گفت: عملیات کربلای 5 یکی از افتخارآمیزترین عملیات های دوران دفاع مقدس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سلیمان رستمیان در مراسم تقدیر از خانواده های شهدا و رزمندگان شاخص عملیات کربلای 5 گفت: عملیات کربلای 5 یکی از افتخارآمیزترین عملیات های دوران دفاع مقدس است که سراسر آن مجاهدت، ایثارگری و ازخودگذشتگی رزمندگان غیور اسلام است، رزمندگانی که باایمان خود بر دشمن غلبه کردند.

وی افزود: امروز بازنشر ارزش های دفاع مقدس و بازگو کردن خاطرات آن دوران علی الخصوص عملیات های آن زمان سبب ترویج هرچه بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه خواهد بود، امروز جامعه نیازمند این فرهنگ است، جوانان امروز و نسل های آینده که آینده سازان کشور هستند باید از این ارزش ها درس بگیرند.

مدیرکل بنیاد استان البرز نقش خانواده های شهدا در موفقیت های انقلاب اسلامی را مؤثر دانست و تصریح کرد: خانواده های شهدا جهاد رزمندگان در دفاع مقدس را کامل کردند و در این راه از بهترین هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات کربلای 5 یکی از افتخارآمیزترین عملیات های دوران دفاع مقدس است

عملیات کربلای 5 یکی از افتخارآمیزترین عملیات های دوران دفاع مقدس است