مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 16:452021-01-13سياسي

اختصاص زمین با کاربری فرهنگی برای احداث حوزه علمیه خواهران


می توان با هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی از زمین هایی که کاربری فرهنگی دارند برای احداث حوزه علمیه خواهران استفاده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید موسی خادمی روز چهارشنبه در کارگروه حوزه های علمیه و مرکز خدماتی ستاد اقامه نماز با بیان اینکه حوزه های علمیه در تعلیم و تربیت اسلامی و ترویج و گسترش عقاید مذهبی، از اهمیت بالایی برخوردار هستند؛ اظهار داشت: با توجه به نقش برجسته و خدمات ارزشمند حوزه های علمیه، در این خصوص آنچه که در توان داریم و هر کمکی که بتوانیم در جهت حمایت از طلاب و گسترش حوزه های علمیه به کار خواهیم بست.

وی در خصوص تأمین زمین برای احداث حوزه علمیه خواهران گفت: به این منظور می توان با هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی از زمین هایی که کاربری فرهنگی دارند استفاده کرد.

استاندار لرستان با اشاره به اجرای طرح اقدام ملی مسکن در کشور، گفت: برای تهیه مسکن طلاب می توان با تشکیل تعاونی طلاب و از طریق این طرح اقدام کرد و در ادامه پیگیری لازم را اداره کل راه و شهرسازی به عمل آورند.

خادمی در خصوص تکمیل پروژه های مربوط به این کارگروه با اشاره به سال جهش تولید و اولویت تکمیل پروژه های نیمه تمام گفت: با توجه به محدودیت های مالی هدف اصلی تکمیل پروژه ها و رویکرد ما به سمت پروژه هایی است که امسال تمام می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص زمین با کاربری فرهنگی برای احداث حوزه علمیه خواهران

اختصاص زمین با کاربری فرهنگی برای احداث حوزه علمیه خواهران