مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 19:502021-01-13سياسي

بیرون کردن ترامپ از شبکه های اجتماعی مصداق نقض شعارهای آزادی بیان غربی


رییس دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی در گفت وگوی مجازی تحلیل رسانه ای مسدود شدن حساب کاربری ترامپ را ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، گفت وگوی مجازی تحلیل رسانه ای مسدود شدن حساب کاربری ترامپ در شبکه های اجتماعی با حضور اکبر نصراللهی رییس دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی و حسام الدین مقدس زاده کارشناس رسانه برگزار شد.

حسام الدین مقدس زاده در ابتدای این گفت وگو اظهار کرد: طبیعتاً پس از انتخابات سال 2020 آمریکا، رسانه های اجتماعی ضمن احساس مسؤولیت به دلیل در خطر بودن جان مردم به برچسب زدن در خصوص واقعیت یا عدم کارشناسی بودن در مورد مطالب منتشر شده در خصوص کووید 19 و ارجاع به مراجع ذی صلاح روی آوردند.

مقدس زاده اضافه کرد: این موارد اولین قدم های مشاهده شده از سوی این شبکه ها در چنین سطحی بود و در ششم ژانویه نیز با فراخوان دونالد ترامپ اعتراضات هواداران  وی به ساختمان کنگره رسید و در نتیجه پنج نفر از جمله پلیس جان خود را از دست دادند که اعتراض اقشار مختلف را در پی داشت.

وی با اشاره به اصل آزادی بیان در اصلاحیه اول قانون اساسی آمریکا ادامه داد: طبق این اصل کنگره برای ایجاد محدودیت در دین، آزادی بیان، مطبوعات و تجمعات مسالمت آمیز ضمن تبصره عد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیرون کردن ترامپ از شبکه های اجتماعی مصداق نقض شعارهای آزادی بیان غربی

بیرون کردن ترامپ از شبکه های اجتماعی مصداق نقض شعارهای آزادی بیان غربی