مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 05:302021-01-14اقتصادي

ایجاد فرصت های شغلی جدید با اجرای طرح ملی مشاغل خانگی در استان سمنان


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان از ایجاد فرصت های شغلی جدید با اجرای طرح ملی مشاغل خانگی در این استان خبر داد.

- ایسنا/سمنان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان از ایجاد فرصت های شغلی جدید با اجرای طرح ملی مشاغل خانگی در این استان خبر داد.

اسماعیل غنیان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: با اجرای دقیق و مناسب طرح ملی مشاغل خانگی در استان سمنان شاهد ایجاد فرصت های شغلی جدید در استان و به تبع آن شاهد رونق اقتصاد خانوار و جامعه خواهیم بود.

وی افزود: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد انشگاهی به عنوان یک نهاد توسعه ای و با هدف کمک و رونق اقتصاد خانوار، تحقق شعار سال و توسعه جایگاه مشاغل خانگی در اقتصاد کشور همزمان در 31 استان کشور به ویژه در استان سمنان اجرا می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان هدف از اجرای این الگو تعامل با دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی دخیل در اجرای طرح و ارائه خدمات آموزش و مشاوره حضوری و غیرحضوری به متقاضیان مشاغل خانگی، توانمندسازی و اتصال به بازار و ایجاد زیرساخت های بازاریابی و فروش محصولات مشاغل خانگی و ایجاد امکان و تسهیل نظارت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر فرآیند اجرای از طریق نرم افزار کنترل پروژه و بازدیدهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد فرصت های شغلی جدید با اجرای طرح ملی مشاغل خانگی در استان سمنان

ایجاد فرصت های شغلی جدید با اجرای طرح ملی مشاغل خانگی در استان سمنان