مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 05:552021-01-14ورزشي

روزهای دور از میدان جودوکاران/ طلایی باز می گردیم


تعلیق این فرصت را به ما داد که جزییات، مشکلات و کمبودها را برطرف کنیم تا با جودوی طلایی به عرصه رقابت های بین المللی بازگردیم.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: ورزش جودو و دفاع شخصی از رشته های پرطرفدار و پرکاربرد در دنیاست و طرفداران زیادی به ویژه در بین قشر جوان دارد.

این رشته در سال جاری با مهاجرت قهرمان جهان خود ملایی و حاشیه هایی که به وجود آمد به مشکلاتی برخورد که توسط فدراسیون جهانی تعلیق شد.

در همین راستا ورزشکاران و قهرمانان حرفه ای این ورزش با نگرانی هایی مواجه شده اند که اگر این ورزش پرطرفدار برای همیشه تعلیق شود آینده این ورزشکاران چه می شود.

در همین راستا با مجتبی فیاض زاده، که در دو رشته جودو و دفاع شخصی احکام قهرمان کشوری دارد و به اردوی تیم ملی نیز دعوت شده است، گفت و گو کردیم.

این ورزشکار خراسان جنوبی در زمینه تعلیق فدراسیون جودو گفت: در هر کاری و هر رشته ورزشی فراز و نشیب هایی وجود دارد و اکنون نوبت جودو بود، این موضوع را مشکل نمی دانیم.

به گفته وی هدف های کنونی ما برنامه ریزی برای آینده و ارتقا و توسعه این ورزش می باشد، تا زمانی که این تعلیق ناعادلانه برداشته شود بتوانیم با قدرت وارد میدان شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای دور از میدان جودوکاران/ طلایی باز می گردیم

روزهای دور از میدان جودوکاران/ طلایی باز می گردیم