مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 06:552021-01-14اجتماعي

بازگشایی پیست اسکی فریدون شهر با ظرفیت محدود


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان فریدون شهر از بازگشایی پیست اسکی این شهرستان با ظرفیت محدود و مطابق با دستورالعمل های بهداشتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، علی جوزی با اشاره به بارش های مناسب برف در دی ماه امسال در دامنه های سلسله جبال زاگرس اظهار کرد: با شکل گیری شرایط جوی و طبیعی مناسب، نشست ستاد مبارزه با بیماری کرونا شهرستان در خصوص وضعیت پیست اسکی تشکیل شد.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان فریدون شهر افزود: بر اساس مصوبات ستاد مبارزه با بیماری کرونا، پیست اسکی شهرستان با ظرفیت یک چهارم ویژه ورزشکاران و گردشگران زمستانی و با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی بازگشایی شد.

وی با اشاره به مصوبه های دیگر این نشست تأکید کرد: تمدید فعالیت های پیست اسکی شهرستان در هفته های آینده منوط به گزارش سایت قطره و به نقل ازنهادهای بهداشتی شهرستان بوده و در صورت تشدید شیوع بیماری کرونا در منطقه در خصوص ادامه فعالیت پیست اسکی تصمیم گیری خواهد شد.

جوزی گفت: پیست اسکی فریدون شهر به عنوان یکی از 3 پیست اسکی استان اصفهان به شمار رفته که از جمله یکی از مشهورترین و بزرگ ترین جاذبه های گردشگری طبیعی در غرب استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی پیست اسکی فریدون شهر با ظرفیت محدود

بازگشایی پیست اسکی فریدون شهر با ظرفیت محدود