مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 07:102021-01-14اقتصادي

کشورهای حوزه خلیج فارس مقصد بخش زیادی از محصولات کشاورزی البرز


نائب رییس کمیسیون کشاورزی، صنایع تبدیلی و محیط زیست اتاق بازرگانی البرز گفت: در استان البرز خوشبختانه ظرفیت صادراتی بسیار بالایی داریم و جزو اولین استان هایی هستیم که محصولات کشاورزی زیادی را به کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر می کنیم.

- ایسنا/البرز نائب رییس کمیسیون کشاورزی، صنایع تبدیلی و محیط زیست اتاق بازرگانی البرز گفت: در استان البرز خوشبختانه ظرفیت صادراتی بسیار بالایی داریم و جزو اولین استان هایی هستیم که محصولات کشاورزی زیادی را به کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر می کنیم.

محمد بهرو در گفت و گو با ایسنا با اشاره به مشکلاتی که حوزه های مختلف البرز از جمله بخش کشاورزی در بحث آمایش سرزمین با آن درگیر است، بیان کرد: متاسفانه مطالعات زیربنایی و کلی در مورد آمایش سرزمین انجام نشده و در نقاط مختلف استان بدون توجه به این مقوله پروژه های مختلف در حوزه کشاورزی اجرایی شده است.

وی به عنوان عضوی از کمیته آمایش سرزمین البرز که اخیرا در این استان تشکیل شده است، گفت: مطالعاتی بر اساس تصمیمات این کمیته در حال انجام است که در این قالب قابلیت های علمی و توانایی های هر نقطه ای از استان به تفکیک بررسی می شود.

نائب رییس کمیسیون کشاورزی، صنایع تبدیلی و محیط زیست اتاق بازرگانی البرز گفت: در راستای مطالعات انجام شده مواردی مانند الگوی کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشورهای حوزه خلیج فارس مقصد بخش زیادی از محصولات کشاورزی البرز

کشورهای حوزه خلیج فارس مقصد بخش زیادی از محصولات کشاورزی البرز