مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 07:352021-01-14سياسي

هلال احمر دختران مددجوی کمیته امداد را تحت پوشش طرح «یاس» قرار می دهد


سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از سال آینده یک هزار نفر از مددجویان دختر، کمیته امداد تحت پوشش آموزش های طرح یاس با هدف پذیرش مسؤولیت اجتماعی و ترویج فرهنگ خود امدادی و دگر امدادی قرار می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی طاهری در حاشیه برگزاری کلاس های آموزش کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات در قالب طرح یاس(یاران آسیب ستیز) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این طرح  بر اساس تفاهم نامه منعقد شده میان هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی(ره) در این استان با هدف پذیرش مسؤولیت اجتماعی و ترویج فرهنگ خود امدادی و دگر امدادی در سطح ملی انجام می شود که در حال حاضر در استان زنجان در حال اجراست.

وی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) طرح یاس(یاران آسیب ستیز) را طراحی کرده که در آن نیروی انسانی، مددجویان کمیته امداد هستند که به عنوان مسؤولان و رابطان خانه های هلال در حاشیه شهرها، سازماندهی و آموزش در حوزه ترویج آموزش های همگانی، امدادی، اجرای طرح پیشگیرانه آسیب های اجتماعی و تشکیل تیم های مورد نیاز در زمان وقوع حوادث بکارگیری می شوند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: با بهره گیری از ظرفیت های مهم کمیته امداد امام خمینی(ره) می توانیم بخش قابل ملاحظه ای از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر دختران مددجوی کمیته امداد را تحت پوشش طرح «یاس» قرار می دهد

هلال احمر دختران مددجوی کمیته امداد را تحت پوشش طرح «یاس» قرار می دهد