مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 07:502021-01-14سياسي

مرکز تحقیقات پیش بالینی پزشکی بازساختی تأسیس می شود


مراسم رونمایی از سنگ بنای ساخت مرکز تحقیقات پیش بالینی پزشکی بازساختی و مرکز ملی نخستی سانان پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از جهاد دانشگاهی، این مراسم با حضور دکتر محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاد دانشگاهی و دیگر مسئولان کشوری و استانی در منطقه پردیس برگزار شد.

حمیدرضا، طیبی، رییس جهاد دانشگاهی در این مراسم با قدردانی از حضور وزیر راه و شهرسازی، وی را از حامیان توانمندی داخلی در کشور دانست و گفت: از گذشته دور افتخار دوستی با دکتر اسلامی رادارم و ایشان همیشه حامی جهاد دانشگاهی بوده اند.

طیبی در ادامه بابیان اینکه برای دفاع از انقلاب و امنیت کشور و ایجاد رفاه برای مردم در اشکال مختلف آن، اعم از داشتن شغل عزتمند و آبرومند با درآمد مناسب، سلامت جسمی و روحی، مسکن و آموزش، نیاز به اقتدار اقتصادی و دفاعی داریم افزود: از سویی اقتدار دفاعی باید حتماً بر تولید ملی ما متکی باشد و تولید ملی نیز باید متکی بر علم و پیشرفت های روزآمد خودمان باشد تا بتواند رقابت پذیری خود را حفظ کند.

وی بابیان اینکه امروزه در دنیا یکی از شاخص های اصلی توانمندی کشورها را توان آنها در توسعه علمی و فناورانه و کاربردی کردن آن در تولید ثروت و قدرت برای کشور می دانند گفت: البته اداره یک ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز تحقیقات پیش بالینی پزشکی بازساختی تأسیس می شود

مرکز تحقیقات پیش بالینی پزشکی بازساختی تأسیس می شود