مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 09:402021-01-14سياسي

18 هزار برنامه ترویجی با محوریت کتاب در فضای مجازی برگزار شد


همزمان با استمرار فعالیت های پیشگیرانه در کتابخانه های عمومی برای قطع زنجیره انتقال کرونا، قریب به 18هزار برنامه ترویجی با محوریت کتاب توسط نهاد کتابخانه ها به صورت مجازی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، نهاد کتابخانه های عمومی کشور در آذرماه 1399 اقداماتی در حوزه های سیاستگذاری، تقویت زیرساخت ها، برنامه ریزی، تولید محتوا، خدمات آنلاین، اقدامات پیشگیرانه و تعاملات میان دستگاهی انجام داد.

بر این اساس، مشارکت در برگزاری اولین جشنواره کشوری داستان کوتاه با موضوع سیره رفتاری و نقش شهید حسن باقری در دوران دفاع مقدس بر مبنای جلد سوم کتاب روایت زندگی شهید نوشته سعید علامیان؛ حمایت از پنجمین دوره جشنواره بازی های جدی رایانه ای؛ حمایت از برگزاری مسابقه طریقت سلیمانی در سطح ملی با محوریت استان کرمان و ستاد بزرگداشت سردار دل ها؛ حمایت از برگزاری نخستین جشنواره شعر کودک و نوجوان با محوریت استان همدان از فعالیت های نهاد کتابخانه های عمومی کشور در حوزه سیاستگذاری بوده است.

در حوزه تقویت زیرساخت ها نیز اقداماتی همچون رونمایی از اپلیکیشن جامع مسابقات نهاد؛ انعقاد تفاهم نامه با سازمان ها و دستگاه های فرهنگی چون مدیریت حوزه های علمیه، شرکت دانش فناوران صنعت رباتیک و اشتراک سامانه اسکای روم با ظرفیت 300 نفر و ارائه خدمات به استان های متقاض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 هزار برنامه ترویجی با محوریت کتاب در فضای مجازی برگزار شد

18 هزار برنامه ترویجی با محوریت کتاب در فضای مجازی برگزار شد