مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 09:452021-01-14سياسي

«به سوی نور» آیت الله احمدی میانجی به چاپ دوم رسید


مجموعه دو جلدی «به سوی نور» شامل سخنرانی های فقیه اخلاقی آیت الله علی احمدی میانجی با موضوع مرگ و عالم برزخ توسط انتشارات سروش به چاپ دوم رسید.

- مجموعه دو جلدی به سوی نور شامل سخنرانی های فقیه اخلاقی آیت الله علی احمدی میانجی با موضوع مرگ و عالم برزخ توسط انتشارات سروش به چاپ دوم رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجموعه دو جلدی به سوی نور شامل سخنرانی های فقیه اخلاقی آیت الله علی احمدی میانجی با موضوع مرگ و عالم برزخ از سوی انتشارات سروش به چاپ دوم رسیده است.

به گفته موسی احمدی میانجی، این مجموعه دو جلدی شامل مجموعه سخنرانی های این عالم در ماه رمضان سال های 1368 و 1369 در خصوص مرگ، تأثیر روزه، شهادت حضرت علی (ع) و… در مسجد عبداللهی در قم است که به کوشش دفتر تنظیم و نشر معظم له جمع آوری و در دو جلد تنظیم شده است.

ویرایش در این مجموعه به گونه ای اعمال شده است که قالب سخنرانی بر قالب نوشتاری و اثر مکتوب و پژوهش غلبه دارد و تلاش بر این بوده است تا ویرایش به گونه ای صورت پذیرد که مخاطب با خواندن کتاب، خود را تا حدودی در حال و هوای مجلس موعظه های تأثیرگذار و بیانات روح افزای آن بزرگوار احساس کند.

در سخن آغازین کتاب به پیاده سازی نوارهای سخنرانی اشاره شده و در ادامه آمده است: خواننده محترم باید به این نکته توجه داشته باشد که این اثر، نتیجه پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«به سوی نور» آیت الله احمدی میانجی به چاپ دوم رسید

«به سوی نور» آیت الله احمدی میانجی به چاپ دوم رسید