مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 10:452021-01-14اقتصادي

کاهش 63 درصدی ورود وسایل نقلیه عمومی به مشهد


معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی آمار ورودی مسافران و زائران به استان را اعلام کرد و از کاهش 63 درصدی در بخش ورود وسایل نقلیه عمومی به مشهد و کاهش 83 درصدی به استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدصادق براتی در خصوص آمار ورودی مسافران و گردشگران مذهبی به خراسان رضوی و مشهد، اظهار کرد: با مشارکت و همکاری مردم، موضوع رعایت فاصله گذاری اجتماعی در آذرماه سال جاری نسبت به ایام مشابه سال قبل بسیار متفاوت ارزیابی می شود.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی افزود: در آذرماه سال جاری شاهد کاهش 63 درصدی در بخش ورود وسایل نقلیه عمومی به مشهد و کاهش 83 درصدی به استان بوده ایم.

وی در ادامه میزان کاهش ورودی در دو بخش هوایی و ریلی را به ترتیب 69 درصد و 59 درصد اعلام کرد.

براتی خاطرنشان کرد: مجموعا در 9 ماهه اول سال جاری 83 درصد در بخش حمل و نقل عمومی جاده ای، 78 درصد در حمل و نقل ریلی و 70 درصد در حوزه حمل و نقل هوایی نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد کاهش بوده ایم.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در پایان ضمن تشکر ویژه از اهتمام مردم عزیز استان و کشور در رعایت مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا ، عنوان کرد: در حال حاضر مشهد مقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 63 درصدی ورود وسایل نقلیه عمومی به مشهد

کاهش 63 درصدی ورود وسایل نقلیه عمومی به مشهد