مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 16:352021-01-14سياسي

پخش برنامه «سی شب سردار» در زنجان


مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان از پخش برنامه «سی شب سردار» در زنجان خبر داد و گفت: این برنامه به مناسبت ایام فاطمیه پخش می شود.

- محسن لطیفی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن ایام شهادت دخت گرامی نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) صدا و سیمای مرکز زنجان همگام با عزاداران پایتخت شور و شعور حسینی ویژه برنامه هایی را تدارک دیده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: معاونت سیما در برنامه زنده راه ولایت که از پنجشنبه 25 دی ماه تا یکشنبه 28 دی، از ساعت 21 به مدت 55 دقیقه از شبکه اشراق پخش خواهد شد، کارشناسان و اساتید حوزه و دانشگاه در قالب میزگرد تلویزیونی ابعاد شخصیت فردی و اجتماعی حضرت فاطمه (س) را مورد تبیین و بررسی قرار خواهند داد.

وی افزود: همچنین برنامه سونمز ایشیق (نور ابدی) با مبحث کارشناسی، شعرخوانی و ذکر مناقب حضرت فاطمه زهرا (س) از ساعت 22 روزهای شنبه و یکشنبه شب پخش خواهد شد.

لطیفی با اشاره به اینکه شبکه استانی صدا هم یک قسمت از مجموعه برنامه های سی شب با سردار را به شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اختصاص می دهد، افزود: این برنامه از ساعت 20 مورخه 28 دی ماه به صورت زنده از شبکه های استانی صدا پخش خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش برنامه «سی شب سردار» در زنجان

پخش برنامه «سی شب سردار» در زنجان