مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 06:202021-01-15فرهنگي

ضرورت توجه به سینمای جهان در سیما/ در انتخاب فیلم ها دست بسته ایم


یوسف منصوری تهیه کننده برنامه تلویزیونی «ساعت سینما» درباره ملاحظات مرتبط با پرداختن به سینمای جهانی در قاب سیما توضیحاتی ارائه کرد.

- یوسف منصوری تهیه کننده برنامه تلویزیونی ساعت سینما درباره ملاحظات مرتبط با پرداختن به سینمای جهانی در قاب سیما توضیحاتی ارائه کرد.

یوسف منصوری تهیه کننده ساعت سینما درباره ضرورت تولید چنین برنامه ای که با محوریت سینمای جهان از شبکه چهار پخش می شود به خبرنگار مهر بیان کرد: فکر می کنم سینما علاوه بر وجوه سرگرمی آورده های زیاد دیگری هم دارد، البته نمی گویم سینما سرگرمی نیست اما یک ابزار استراتژیک هم هست و فیلم های مهمی در دنیا وجود داشته که فراتر از سرگرمی، مسائل دیگری را در حوزه های مختلف محور قرار داده است.

وی ادامه داد: این فیلم ها از بعد اجتماعی، تاریخی، سیاسی، روان شناسی و… اهمیت ویژه ای داشته اند و به این ترتیب در بحث ارتباط بین رشته ای که بین سینما و سایر عرصه های علوم انسانی وجود دارد آثار شاخصی ساخته شده است.

تاثیر سینما در شناخت چهره ها تهیه کننده ساعت سینما با اشاره به برخی آثار سینمایی و تاثیر آن ها در معرفی چهره ها نیز بیان کرد: ما در تاریخ درباره بسیاری از چهره ها کتاب ها و تحقیقات مختلفی داشته ایم اما شاید بیشترین تاثیر در شناخت از یک چهره سیاسی یا تاریخی نسبت به فردی مثل چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به سینمای جهان در سیما/ در انتخاب فیلم ها دست بسته ایم

ضرورت توجه به سینمای جهان در سیما/ در انتخاب فیلم ها دست بسته ایم