مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 06:552021-01-15سياسي

روزانه 10 هزار نفر از دارندگان سهام عدالت در زنجان ثبت نام کردند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: بررسی ها نشان می دهد در مدت یک هفته 80 هزار نفر از دارندگان سهام عدالت استان، به روش غیرمستقیم در سامانه سجام ثبت نام کردند که روزانه 10 هزار نفر را شامل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، محمدرضا آبی پور در جلسه مشترک ستاد پیشگیری و مدیریت کرونا ویروس و قرارگاه زیستی شورای پدافند غیرعامل استان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به ثبت نام در سامانه سجام و احراز هویت برای دارندگان سهام عدالت به روش غیرمستقیم مدیریت سهام در استان اظهار کرد: بحث ثبت نام دارندگان سهام عدالت در سجام از خرداد امسال آغاز شد و  این مهم به دستگاه متولی امر  اقتصاد و دارایی نیز اعلام شد که در این  راستا این معاونت به عنوان هماهنگ کننده نقش آفرینی کرده است.

وی اضافه کرد: طی ماه خرداد اعلام شد، دارندگان سهام عدالت که روش غیرمستقیم انتخاب کرده اند در سامانه سجام ثبت نام کنند و تمامی مکاتبات لازم برای اجرای این کار با دستگاه های متولی امر انجام گرفت.

این مسؤول  ادامه داد: این یک حق عمومی است چرا که زندگی در کرونا جریان دارد، نمی شد کار ثبت نام از گروه های هدف را انجام ندهیم و در واقع مجبور به اجرای این کار بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 10 هزار نفر از دارندگان سهام عدالت در زنجان ثبت نام کردند

روزانه 10 هزار نفر از دارندگان سهام عدالت در زنجان ثبت نام کردند