مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 07:152021-01-15سياسي

واکسن کرونا در ناصرخسرو فروخته می‎ شود؟


رییس پلیس تهران بزرگ به اخبار مربوط به فروش واکسن کرونا در ناصرخسرو واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، سردار حسین رحیمی، رییس پلیس تهران بزرگ، درباره فروش واکسن کرونا در ناصرخسرو گفت: ما چنین چیزی در ناصرخسرو نداشتیم و در فضای مجازی نیز با مواردی که مشاهده شده است، برخورد کرده ایم.

وی ادامه داد: اگر قرار باشد در فضای مجازی دارو و یا محصولات بهداشتی به فروش برسد، خلاف قانون و غیرقانونی است و دارو باید از مراجع رسمی و داروخانه ها تهیه شود.

اگر اقدامی در این زمینه در فضای مجازی ببینیم قطعا برخورد خواهیم کرد.

رییس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: اگر چه ممکن است مجرمان سایبری در شبکه های اجتماعی اقدام به تبلیغ فروش و پیش فروش واکسن کرونا با هدف کلاهبرداری از شهروندان کنند، اما درخواست پلیس فتا از مردم این است که شهروندان برای تهیه داروهای مورد نیاز خود به مراکز مجاز و داروخانه ها مراجعه کنند، چراکه تنها مسیر واقعی دسترسی به خدمات بهداشتی و درمانی صرفاً مجاری قانونی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی است.

سردار رحیمی درباره دیگر اقدامات پلیس در فضای مجازی گفت: برخورد با اراذل و اوباش در فضای مجازی نیز یکی دیگر از اقدامات ما در این فضا است و افرادی که در فضای مجازی اقدام به خرید و فروش سلاح می کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن کرونا در ناصرخسرو فروخته می‎ شود؟

واکسن کرونا در ناصرخسرو فروخته می‎ شود؟