مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 10:302021-01-15سياسي

تحریم کنندگان دارویی، چطور در مورد واکسن دلسوز ما شده اند؟


آمریکا و کسانی که ما را تحریم دارویی کرده اند، چطور در مورد واکسن کرونا دلسوز ما شده اند؟ - ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه موقت تبریز گفت: آمریکا و کسانی که ما را تحریم دارویی کرده اند، چطور در مورد واکسن کرونا دلسوز ما شده اند؟ حجت الاسلام مهدی عالی در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز، با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب به مناسبت نوزدهم دی ماه و ممنوع بودن ورود واکسن کرونای آمریکایی به ایران، اظهار کرد: رهبرمان دلسوز، آشنا به ابعاد حوادث و وقایع جهان و نیرنگ های دشمنان هستند و به همین دلیل هم این موضوع را مطرح کردند و گفتند به فرانسه هم اعتمادی نیست.

وی با بیان اینکه این ممنوعیت مانند آب ریختن در لانه مورچه بود، اضافه کرد: برخی با شنیدن این خبر در فضای مجازی سر و صدا به راه انداختند و هم پیاله هایشان در داخل، دایه ی مهربان تر از مادر شدند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه اساس برجام و مذاکرات، رفع تحریم بود نه پشت میز نشستن و قدم زدن با جان کری، بیان کرد: هدف و روح برجام رفع تحریم بود و اگر به این مورد عمل نشود، برجام خسارت محض است.

امام جمعه موقت تبریز در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب به بهره مندی از نیروهای جوان، گفت: دولت جوان و حزب اللهی هم مورد تاکید رهبر انقلاب است که این به معنای کنار گذاشتن نس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم کنندگان دارویی، چطور در مورد واکسن دلسوز ما شده اند؟

تحریم کنندگان دارویی، چطور در مورد واکسن دلسوز ما شده اند؟