مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 10:452021-01-15سياسي

عارف: کاندیدای اجاره ای توهین به اصلاحات است/نیازمند صداقت با خود و ملت هستیم


مطرح کردن کاندیدای اجاره ای توهین به جریان اصلاحات است چراکه ما نیروهای کارآمدی در جریان اصلاح طلب داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، محمدرضا عارف رییس بنیاد امید ایرانیان در ششمین کنگره سالانه حزب ندای ایرانیان، با بیان اینکه من حزب ندای ایرانیان را یکی از دستاوردهای جریان اصلاحات در دهه 90  و این دهه را دهه جوانان این جریان می دانم، اظهار داشت: بعد از حوادث سال 88 و عدم حضور جریان اصلاحات در انتخابات سال 90 که نشان از یاس و ناامیدی در این جریان بود، این شرایط توسط دو لبه قیچی براندازان و تندروهای داخلی ایجاد شد.

وی افزود: معتقدم دهه نود عصر به میدان آمدن جوانان با همراهی و هدایت بزرگان جریان اصلاحات بود که زمینه ساز پیروزی در انتخابات های 92، 94 و 96 شد.

رییس فراکسیون امید در مجلس دهم با اشاره به شکست اصلاح طلبان در یازدهیمن دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای بررسی آنچه که در انتخابات اسفند 98 رقم خورد به تحلیل دقیق و جامع درون سازمانی نیاز داریم که متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا این بررسی دقیق و جزیی تاکنون امکانپذیر نشده است.

عارف در ادامه گفت: اتخاذ تصمیم تشکیل این حزب یک مسأله درست بود چرا که در دهه نود نیاز به تشکیلات مختص به جوانان وجود داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عارف: کاندیدای اجاره ای توهین به اصلاحات است/نیازمند صداقت با خود و ملت هستیم

عارف: کاندیدای اجاره ای توهین به اصلاحات است/نیازمند صداقت با خود و ملت هستیم