مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 11:152021-01-15سياسي

واکسنی که برای سازنده اش قابل اعتماد نیست نباید به ایران وارد شود


کشوری که روزانه چهار هزار کشته می دهد و از ترس کرونای انگلیسی محدودیت مضاعف اعمال کرده اول خودش را ایمن کند و اگر واکسنی دارند و جواب می دهد چرا به مردم خوشان تزریق نمی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگاری خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت الاسلام رضا علیزاده در خطبه های امروز نماز جمعه با اشاره به بیانات رهبری در رابطه با ممنوعیت ورود واکسن های آمریکایی، انگلیسی و حتی فرانسوی، اظهار کرد: عقل حکم می کند که واکسنی که هنوز خود سازنده آن به آن اعتماد ندارد قابلیت تزریق به 80 میلیون ایرانی را ندارد.

وی افزود: حافظه تاریخی ملت ها نشان داده که آمریکا و انگلیس هیچ گاه خیرخواه ملت ها به ویژه ملت بزرگ ایران نبوده است؛ بنابراین کشوری که روزانه چهار هزار کشته می دهد و از ترس کرونا ی انگلیسی محدودیت مضاعف اعمال کرده اول خودش را ایمن کند و اگر واکسنی دارند و جواب می دهد چرا به مردم خوشان تزریق نمی کنند.

امام جمعه بخش بهمن گفت: عقل حکم می کند وقتی در کشور خودمان ظرفیت و قابلیت تولید واکسن وجود دارد باید به جوانان خودمان اعتماد کنیم و در رابطه با واکسن های آمریکا و انگلیس لازم است احتیاط کنیم.

علیزاده تصریح کرد: این روزها آمریکا و متحدانش در لبه همان چاهی قرار گرفته اند که سال 88 برای ایران اسلامی حفر کرده و همه توان و لشکر خود را به میدان آوردند تا نظام ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسنی که برای سازنده اش قابل اعتماد نیست نباید به ایران وارد شود

واکسنی که برای سازنده اش قابل اعتماد نیست نباید به ایران وارد شود