مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 11:352021-01-15سياسي

رفع تحریم ها مطالبه همگانی است


بازگشت آمریکا به برجام بدون رفع تحریم ها هیچ نفعی برای ملت ایران ندارد و رفع تحریم ها مطالبه همگانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، حجت الاسلام سیدمحمود حسینی در خطبه های نماز جمعه با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) و بیان نقش تأثیرگذار سیاسی و اجتماعی ایشان، اظهار کرد: زنده نگه داشتن فاطمیه سبب زنده شدن مکتب حضرت زهرا (س) یعنی حمایت از ولایت و امامت می شود و حضرت زهرا (س) مجاهد فی سبیل الله بودند که ولایت و امامت را لحظه ای تنها نگذاشتند.

امام جمعه سیرجان به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نوزدهم دی ماه و عدم اصرار به بازگشت آمریکا به برجام اشاره کرد و گفت: بازگشت آمریکا به برجام در صورت رفع نشدن تحریم ها به ضرر ما است و رفع تحریم ها مطالبه همگانی ملت ایران است که باید محقق شود و ارتباطی به بازگشت برجام نخواهد داشت.

وی افزود : همان طور که رهبری فرمودند و تاکید دارند باید با قوی شدن در مقابل تحریم ها و تهدیدات دشمنان، نقشه تحریم آنها را خنثی کنیم، رشد وتوسعه های علمی و دفاعی از اصول قدرت ما در مقابل امریکا است و یادمان نرود که سازش با آمریکا مشکلات را حل نمی کند.

امام جمعه سیرجان با  تقدیر از بیان قاطع رهبری در ممنوعیت واردات واکسن ضد کرونا از آمریکا و انگلیس، گفت: اگر آمریکا و انگلیس واقعاً در تولید این واکسن موفق بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تحریم ها مطالبه همگانی است

رفع تحریم ها مطالبه همگانی است