مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 12:502021-01-15اقتصادي

کره جنوبی از ابزار دیپلماتیک پیشرفته تری برای پیشبرد روابط با ایران استفاده کند


یک روزنامه کره ای در تحلیلی نوشت که کره جنوبی برای حل مسئله کشتی توقیف شده توسط ایران و آزاد کردن پول های ایرانی بلوکه شده باید به گفت وگو با دولت بایدن مشغول شود.

- یک روزنامه کره ای در تحلیلی نوشت که کره جنوبی برای حل مسئله کشتی توقیف شده توسط ایران و آزاد کردن پول های ایرانی بلوکه شده باید به گفت وگو با دولت بایدن مشغول شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه هانکیوره در تحلیلی نوشت که بازگرداندن نفتکش کره جنوبی که توسط ایران توقیف شده در حال تبدیل شدن به پروسه ای طولانی است چراکه این مسئله به مسائل جدی دیگری همچون 7 میلیارد دلار دارایی های توقیف شده حاصل از فروش نفت ایران در بانک های کره جنوبی و تقابل میان تهران و واشنگتن در زمان به روی کار آمدن بایدن مرتبط می شود.

این روزنامه در ادامه با طرح این ادعا که از نفتکش توقیف شده به عنوان ابزار چانه زنی استفاده می شود توصیه کرد که کره جنوبی از ابزار دیپلماتیک پیشرفته تری برای پیشبرد روابط خود با آمریکا، ایران و کره شمالی استفاده کند.

این روزنامه در ادامه نوشت: توافق هسته ای یکی از اولویت های اصلی دولت بایدن در زمان رییس جمهور شدن در تاریخ 20 ژانویه است.

دولت ترامپ در سال 2018 به صورت یکجانبه از توافق هسته ای خارج شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره جنوبی از ابزار دیپلماتیک پیشرفته تری برای پیشبرد روابط با ایران استفاده کند

کره جنوبی از ابزار دیپلماتیک پیشرفته تری برای پیشبرد روابط با ایران استفاده کند