مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 07:102021-01-16اقتصادي

افتتاح طرح جداسازی لاین رفت و برگشت گردنه اسدآباد در سال 1400


مدیر اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اسدآباد از افتتاح و بهره برداری طرح جداسازی لاین رفت و برگشت گردنه این شهرستان در سال 1400 خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیر اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اسدآباد از افتتاح و بهره برداری طرح جداسازی لاین رفت و برگشت گردنه این شهرستان در سال 1400 خبر داد.

ساسان رستمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: اخذ مجوز برگزاری مناقصه جداسازی لاین رفت و برگشت گردنه اسدآباد با اعتبار هشت میلیارد و 300 میلیون تومان به طول 15 کیلومتر و نیز احداث روشنایی بر روی نیوجرسی ها با اعتبار چهار میلیارد و 700 میلیون تومان انجام و پیمانکاران آنها مشخص شده که هم اکنون عملیات اجرایی طرح آغاز شده است.

وی با بیان اینکه افتتاح طرح فوق از نقش مؤثری در کاهش آمار تصادفات رخ به رخ و انحراف به چپ در گردنه معروف اسدآباد برخوردار خواهد بود، افزود: در صورت تخصیص صددرصدی اعتبار پروژه های فوق سال آینده شاهد افتتاح طرح خواهیم بود.

رستمی در ادامه از وجود 411 کیلومتر راه آسفالته در این شهرستان خبر داد و یادآور شد: از 411 کیلومتر راه آسفالته شهرستان 33 کیلومتر شریانی و مابقی غیرشریانی است که در راستای نگهداری این میزان راه از سال 84 نگهداری راه های شریانی به سازمان راهداری و راه های غیرشریانی به استان واگذار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح طرح جداسازی لاین رفت و برگشت گردنه اسدآباد در سال 1400

افتتاح طرح جداسازی لاین رفت و برگشت گردنه اسدآباد در سال 1400