مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 07:552021-01-16سياسي

حمایت دستگاه قضا از صنعت و تولید/ سهم خواهی در کارخانه سیمان مارگون ممنوع!


دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت هرگونه سهم خواهی در کارخانه سیمان مارگون ممنوع است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، در اجرای سیاست های ریاست قوه قضاییه و حمایت از واحدهای تولیدی ، جمعی از مسئولان قضایی استان از کارخانه سیمان مارگون بازدید کردند.

سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از قسمت های مختلف کارخانه سیمان مارگون بازدید و در نشستی با مدیران این کارخانه با اشاره به ظرفیت های ایجاد شده بعد از انقلاب اسلامی در استان اظهار کرد: سرمایه گذاری سهامدار کارخانه که از شیعیان برای این صنعت در شهرستان مارگون هستیم.

وی افزود: همه مردم منطقه، مدیران و مسئولین باید از این فرصت استفاده کرده و ضمن رفع موانع فراروی این واحد تولیدی، به توسعه ی این صنعت و سایر فرصت های اقتصادی و سرمایه گذاری کمک کنند.

ملک حسینی تصریح کرد:  هرگونه اخلال در فعالیت این کارخانه، موجب خواهد شد که سرمایه گذاران دیگر نیز تمایلی برای سرمایه گذاری در این منطقه و سایر مناطق استان نداشته باشند.

دادستان مرکز استان اضافه کرد: صنعت بزرگی مانند کارخانه سیمان علاوه بر رونق و رشد شهرستان و افزایش میل به سرمایه گذاری در این مناطق باعث ایجاد اشتغال پایدار و نتیجتاً کاهش آسیب های اجتماعی و جرم و جنایت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت دستگاه قضا از صنعت و تولید/ سهم خواهی در کارخانه سیمان مارگون ممنوع!

حمایت دستگاه قضا از صنعت و تولید/ سهم خواهی در کارخانه سیمان مارگون ممنوع!