مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 08:002021-01-16اجتماعي

انسداد مسیر حمل مصالح غیرمجاز در جاده «حیدره» همدان


رییس اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری همدان از راه اندازی گشت باغات در نقاط مختلف شهر همدان خبرداد و گفت: در 15 ماه گذشته 158 بنای غیرمجاز در باغات و مناطق مسکونی همدان تخریب شد.

- ایسنا/همدان رییس اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری همدان از راه اندازی گشت باغات در نقاط مختلف شهر همدان خبرداد و گفت: در 15 ماه گذشته 158 بنای غیرمجاز در باغات و مناطق مسکونی همدان تخریب شد.

محمدعلی گلشن در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: باغات مناطق دره مرادبیگ، سیلوار، حیدره، تفریجان، شهرک بهشتی، پردیس و اعتمادیه گشت باغات نداشت که امسال برای نخستین بار راه اندازی شد.

وی با تأکید بر اینکه وظیفه ذاتی پلیس ساختمان نظارت بر ساخت و سازهاست، تصریح کرد: حمل و ورود مصالح غیرمجاز به سمت باغات باید کنترل شود که بر این اساس از مقام قضایی دستوراتی مبنی بر انسداد برخی از راه ها گرفته شد.

گلشن با اشاره به انسداد مسیر حمل مصالح غیرمجاز در جاده حیدره، خاطرنشان کرد: بعد از پیگیری های چند ماهه مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان راه ارتباطی حمل مصالح غیرمجاز ایجاد شده توسط تعدادی افراد سودجو که شهرک الوند را به مریانج متصل می کرد، مسدود شد.

رییس اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری همدان با بیان اینکه این امر با اخذ دستور از مقام محترم قضایی و همکاری ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسداد مسیر حمل مصالح غیرمجاز در جاده «حیدره» همدان

انسداد مسیر حمل مصالح غیرمجاز در جاده «حیدره» همدان