مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 10:302021-01-16سياسي

حمایت از تولید و مبارزه با فساد در اولویت دستگاه قضاست


رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: اولویت اول دستگاه قضایی همکاری و تعامل و همفکری با تمام دستگاه های اجرایی و ادارات بوده و در عین حال باید جایگاه و استقلال دستگاه قضایی حفظ شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، موسی خلیل الهی در نشست با دادستان های حوزه های قضایی استان با بیان اینکه یکی از اساسی ترین اولویت های دستگا قضایی در کنار مردم بودن است، اظهار داشت: دادستان ها در خط مقدم حرکت در راستای اهداف دستگاه قضایی هستند و عملکرد دادستان ها بیشترین تاثیر در ارتقای جایگاه استان دارد.

وی افزود: امروز به دلیل تلاش همه همکاران قضایی و اداری جایگاه مجموعه دادگستری استان به لحاظ عملکردی در بین دیگر استان ها جزو رتبه های برتر بوده این موضوع با توجه به وسعت استان آذربایجان شرقی بسیار مطلوب است.

رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه مبارزه با فساد و حمایت از تولید و رعایت کرامت انسان ها از جمله اساسی ترین موضوعات و اهداف قوه قضاییه است، اضافه کرد: با توجه به تاکیدات مکرر رییس محترم قوه قضاییه در خصوص حفظ کرامت انسان ها، این موضوع باید در اولویت قرار گیرد چراکه با رعایت این مساله بسیاری از مشکلات نیز رفع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از تولید و مبارزه با فساد در اولویت دستگاه قضاست

حمایت از تولید و مبارزه با فساد در اولویت دستگاه قضاست