مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 14:552021-01-16سياسي

تبدیل وضعیت پرسنل قراردادی شهرداری ها در آینده ای نزدیک


نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی در دیدار با عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور خواستار تبدیل وضعیت پرسنل قراردادی شهرداری ها و دهیاری ها و نیز توجه به معیشت آنان شد.

- ایسنا/کردستان نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی در دیدار با عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور خواستار تبدیل وضعیت پرسنل قراردادی شهرداری ها و دهیاری ها و نیز توجه به معیشت آنان شد.

علیرضا زندیان در دیدار با وزیر کشور با بیان این مطلب اظهار کرد: یقیناً کارکنان شهرداری ها در سراسر کشور خدمات ارزنده ای را به مردم ارائه می دهند و این امر می طلبد که تبدیل وضعیت پرسنل قراردادی از دغدغه های مسئولان باشد.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی در ادامه پیرامون مسائل و مشکلات استان کردستان بالاخص شهرستان بیجار با وزیر کشور گفت و گو کرد و خواستار ارتقای درجه فرمانداری این شهرستان و نیز افزایش چند نقطه مرکز دهستان به مرکز بخش شد.

وی با اشاره به مشکلات شهرداری ها و دهیاری ها عنوان کرد: پرسنل خدوم و زحمتکش این نهادها علی رغم دغدغه های شغلی و معیشتی که دارند اما بازهم وظایف خود را به نحو احسن انجام می دهند که لازم است مسئولان نیز در فکر رفع دغدغه های آنها باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل وضعیت پرسنل قراردادی شهرداری ها در آینده ای نزدیک

تبدیل وضعیت پرسنل قراردادی شهرداری ها در آینده ای نزدیک