موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - رياست جمهوري - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - حقوق بازنشستگان - ايرانيان مقيم خارج - محمدباقر قاليباف - باشگاه پرسپوليس - ليگ برتر فوتبال ايران - كاپوكانونيره - تالار چهارسو تئاتر شهر - هفته نشنال جئوگرافيك - معاون وزير آموزش و پرورش - شيهد - سپاهان رسانه - قهرماني مس رفسنجان - فدراسيون سرآمدان علمي - سوپركاپ اروپا - سريال دهه فجر - احمد اميرآبادي فراهاني - علوم تربيتي - جشنواره فيلم روتردام

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 07:002021-01-17سياسي

«اقازاده»؛ کدام آقازاده؟!


اقازاده ؛ کدام آقازاده؟! لُب لباب حرف این مجموعه نمایشی این است که فساد در کشور خیلی خیلی خیلی ممکن و پیشگیری و فسادستیزی بسیار بسیار بسیار ناممکن است.

این ورودیه مطلب مطول پرویز امینی است در نکوهش سریال آقازاده برای رسیدن به این نقطه: سریال مشترک حامد عنقا و اوج، فساد در کشور را سیستماتیک و مبارزه با آن را ناممکن نشان می دهد.

اما واقعیات پررنگی که آقای امینی در نوشتن مطلب خود نادیده گرفته کدامند؟ روایت تیتروار تعدادی از پرونده های فساد در دو سه ساله گذشته که تحت عنوان دادگاه های ویژه مفاسد اقتصادی برگزار شدند و بسیاری از مدیران و وابستگان شان احکام سنگین گرفته اند در این زمینه کفایت خواهند کرد.

آرشیو رسانه ها در ماه های گذشته پر است از تطبیق مصادیق سریال آقازاده با این محکومین.

اینکه نیما کدام آقازاده است.

کاراکتر بحری با کدام پرونده هم خوانی دارد.

حاج حسن مصداق کدام پرونده اقتصادی جنجالی این روزهاست و .

بسیاری از این پرونده ها با چه احکام و سرنوشت هایی مواجه شده است.

بر خلاف آن نوشته و جریانی که این شبهه را مدام تکرار می کنند، شاید مهمترین ایراد سریال آقازاده این باشد که با جسارت و بی رحمی بیشتر به سراغ زیر و بم این پرونده ها نرفته .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اقازاده»؛ کدام آقازاده؟!

«اقازاده»؛ کدام آقازاده؟!