مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 07:052021-01-17سياسي

حضرت فاطمه زهرا (س) جان خود را فدای ولایت کرد


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه حضرت فاطمه (س) جان خود را فدای ولایت کرد، گفت: تبعیت محض این حضرت از امام زمان خود باید الگو باشد.

- رشت- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه حضرت فاطمه (س) جان خود را فدای ولایت کرد، گفت: تبعیت محض این حضرت از امام زمان خود باید الگو باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مجتبی اشجری در ویژه مراسم شب شهادت حضرت زهرا (س) در رشت با اشاره به الگوهایی که خداوند برای انسان در قرآن معرفی کرده است، اظهار کرد: زنان معرفی شده در قرآن مانند همسر فرعون، الگوی زنان و مردان هستند.

وی با بیان اینکه طبق حدیثی از پیامبر، بهشت مشتاق چهار بانو است، افزود: این چهار زن حضرت خدیجه، حضرت مریم، حضرت فاطمه (س) و آسیه همسر فرعون که با وجود موقعیت های فراوان، درست زندگی کرد، هستند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اسوه بودن حضرت زهرا (س)، گفت: از ویژگی های دختر پیامبر (ص) نبی شناسی، ولی شناسی و خداشناسی بود که در همه این موارد ممتاز بودند.

اشجری با بیان اینکه فاطمه (س) منشا تمام خوبی ها و کمالات است، تصریح کرد: خداوند حضرت زهرا (س) را بالاتر از همه زنان عالم می داند و از دامن وی یازده امام معصوم آفریده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت فاطمه زهرا (س) جان خود را فدای ولایت کرد

حضرت فاطمه زهرا (س) جان خود را فدای ولایت کرد